Günoooo kızlar 🥰 dün erken gebelik için post açtım. Kızlar sorum şu bu sabah uykumda kasıklarımda batma hissi ile uyandım sanki vajina içime iğne bıcak saplanıyor birkaç saniye o geçti dedim aceba??? Ama adet olmadan önce de ara ara oluyordu neyse sonra evi süpürürken bel ağrım oldu hala da devam ediyor koltuk altını süpürürken başım döndü 2 defa sonra mutfağı süpürürken de bazen kasığımda ağrı da oluyor ama en çok belimi hissediyorum. Aslında canım öyle tatlı değildir ama belimin çekmesi bana daha da şüphe uyandırdı. Bat tahmini 2 kasım daha 9 gün var. Siz ne düşünüyorsunuz