Hatice69 Merhaba Anneler Hamile olduğumu öğrendim Bursa Gemlik te yaşıyorum. Tavsiye edebileceğiniz özel hastane var mıdır İyi ve memnun kaldığınız bir kadın doğumcu var mıdır?
ArvenMom Hatice69 ibrahim avcı çok memnun kaldım pembe mavide doğum yaptım çok çok memnun kaldım hastaneden ilgi alakadan
Hatice69 kucukbasay2023 İlgili bir doktor mudur peki? Benim için en önemlisi sakin bir yapısı var mı doktor hanımın Anneyi rahatlatıyor mu ?
kucukbasay2023 Hatice69 Ben şahsen çok memnunum. Gayet ilgili ve güler yüzlü. Her gittiğimizde mutlu bir şekilde ayrılıyoruz yanından
ArvenMom Nursemom_ hayır benim belliydi doğum şeklim normal fiyatını bilmiyorum ama çok fark olucağını düşünmüyorum