deletedmom947 Kızlar merhaba 32+4teyim bugün kontrolüm vardı 2kg 43cm olmuş oğlum💙 Bu haftada olanlar sizin bebişlerin kilolar nasıl? Birde benimki makat geliş, tekmeleri çok fena can yakıyor😫 Meshanemi tekmeliyor WC’ye zor yetişiyorum🏃♀️ Her tekmelediğinde içim çekiliyor içimden sıcak bir şeyler akıyor sanki hafif sancıyla beraber. Kafası da tam sağ göğsümün altında o da çok rahatsız ediyor beni. Var mı benim gibi olanlar gelin dertleşelim😄
Edebyahu deletedmom947 ben henüz 5 aylığım içime sığmıyor gibi hissediyorum 😱 o haftalara gelince ne olacak bilemedim😅
Mls deletedmom947 benimde haftaya randevum var 34 haftalik olucaz en son gittigimde 1.900 gr 44 cm de boyuydu bakalim ne kadar oldu minnoş merak ediyorum :) benimkide ara ara vuruyor ama çok nadir yapıyor onu seninki biraz yaramaz sanırim :)
busrakorayeymen deletedmom947 bende 32 haftaligim bugum kontrole gittim 43 cm 2039 gr. Bizimki 27.haftadan beri normal dogum pozisyonunda😁
deletedmom947 Mls en son gittiğinizde kaç haftalıktı peki? Ay benimki hep tekmeliyor ayakları çıkacak diye korkuyorum😄
deletedmom947 Mls 31de 1900 çok iyi kilosu maşallah. Bende benimki şişko mu acaba nasıl doğuracağım diye düşünüyordum😁
Yarenelibol Bnmkisi aşada kafası da kanaljn dibinde c şeklinde duruyor sırtı dönük yarın canımı acıtmıo ama poposu yokmu o poposunu sürekli tam göbeğimin üstünde topluo nefes alamıom😤🤣😁 32 de gitiğimde. 44 cm 2.136 gramdı şuan 33+6 haftalığız haftaya gidicez bakalım😍☺️
deletedmom947 Yarenelibol bence öyle durması daha iyi ben ayakları çıkacak diye korkuyorum🙄 Hep bi kaçırma hissi birde😁
SevimRecep Yarenelibol yaaa doktorunuz kilolu olacak bu bebek dedi mi size???? biz 31+6 da gittiğimizde 2608 gr geldi sezeryan günü bakalım olmassa gibi sakayla karisik biseyler söyledi bende cok korkuyorum bi daha ki kontrol 22sinde
deletedmom947 busrakorayeymen 28de gittiğimde benimki de normal Doğum pozisyonundaydı ama dönmüş🙄 Bakalım inşallah döner tekrar
deletedmom947 Mls ya valla kilolu olması da dert nasıl doğacak çocuk😁 Ben sabahları aç karnına pekmez yiyordum hergün muz ve fındık ceviz. Eşime diyorum pekmezi keseceğim😁😁😁
Mls deletedmom947 bende öyle hergün mutlaka yiyorum yarıyor bizim tontişlere maşallah normal mi düsünüyorsun sende
Reshaa deletedmom947 mrb bizde 32.7yiz perşembe kontrolümz var bakalım en son 29.haftamda gitmiştim 1621kg dı baş aşağı dönmüştü bakalım şuan nasıl kızcem😊💟
deletedmom947 busrakorayeymen eğer dönmezse sezaryan olacak dedi direk doktorum zaten. Ben akışına bıraktım artık, sağlıklı zamanında doğsunda normal ya da sezeryan ikisinde de ısrarcı değilim🤷🏻♀️
deletedmom947 Mls evet normal istiyordum ama çok da ısrarcı değilim sezaryan gerekirse yapacak bir şey yok🤗