11-02- Kızlar yarın şeker yüklemesine gideceğim şeker yüklemesi yaptıranlar süreç nasıl ilerliyor neler yapıyorlar gitmeden birşey yediniz mi yardımcı olurmusunuz?
sehrengiz_8 11-02- aç gidiyorsun test veriyorsun erken git istersen devlet hastaneleri belli saatten sonra yapmıyor bazı yerlerde
Yenianneperci35 11-02- akşam yemeğini biraz hafif tutun ve 12 den sonra bir şey yemeyin. İlk olarak aç karna alınıyor kan. Sonra hemen içeceği içiyorsunuz. İçecek bittikten 1 saat sonra 1. Tokluk kan alınıyor. 1 saat sonra da 2. Saat tokluk kanı alınıyor. Genelde idrar da istiyorlar arada onu da verirsiniz.
Hopefulmom 11-02- sabah erkenden 8 9 gibi aç karnına gitseniz iyi olur ben öyle yapmıştım gece 11 gibi yeme içmeyi bırakmıştım ilk açlık kanı alıyorlar daha sonra içeceği içtikten sonra kan alıyorlar iki defa sanırım sizi yönlendirir doktor
Elfanne Yenianneperci35 Ay o kadar süre aç mı kalınıyor aman Allahım midem bulanır benim ama asla aç kalamıyorum bide kaçıncı haftada yaptırdınız siz
Yenianneperci35 11-02- çok uzun🙈 ben 8:15 gibi girdim hastaneye 11:30 gibi anca çıktık. Ben de kan alınırken bayılıyorum normalde o yüzden bana 3 kez delmek yerine damar yolu açıp öyle aldılar kanları. Benim son kandan önce dudaklarım beyazlamıştı doktor dedi 3. Kandan sonra hemen bir şeyler ye öyle gel kontrole diye🙈
11-02- caglayaman bence gebeleri yatırarak yapmaları gerekiyor bu işlemi çünkü açlıktan tansiyonumuz düşüyor
Zulalg 11-02- aç susuz gittim verilen içeceği içmeden bir kan alıyor sonra birer saat ara ile iki ve üçüncü kanı alıyor. Kötü oldum. Tavsiyem çok hareket etmeyin içecekten sonra, çokta hızlı içmeyin. Kötüleştikçe acile gidip yattım bende
11-02- Egemoms1303 sabah gideceğim doktora canım 8.40 da randevum umarım iyi sonuçlar alırım çünkü kan testinde şeker çıkmıştı insüline başlanacaktı
Yenianneperci35 Elfanne ben 26. Haftamda yaptırdım hatta geçen cuma🙈 aç kalmak değil de o içeceği aç karna içmek çok kötü oluyor. Tatlıyla aram yoktur benim ondan zor geldi asitli midemi bulandırdı. O yüzden içeceği içtikten sonra müşadede uzandım🙈