Burcu__0506 bende de öyle olmuştu hep hevesle beklerdim tek çizgi çıkardı adetimin 6 günün geçti deidm o zaman gene düzensiz oldu o zaman da tst yaptım Çift çizgi çıktı gözlerime inanamadım sağlık ocağına kan vermeye gitim 1 buçuk aylık hamileisn dedi eve. Nasıl geleceğimi bilmedim daha önce de dış gebeliğim olmuştu dış gebeliğimden 9 ay sonra hamile kaldımm şu an da doğum anımı bekliyorm günlük günlerinde sayıyorum 24 haftaligiz şu an