Edaaksoyy Yagizinannesi_ banada kan pıhtısı denildi heyete bile girdim 2 cm kist var o zaman 20 haftalık hamileydim canım hiç korkma şuan 37 haftalığım herhangi Bi sorun olmadı sadece 5 cm oldu kist şuan
Meoss Yagizinannesi_ plasenta da kanama oluşmuş dediler acilde Baya korkmuştuk sonra doktorumuza gittik cok dikkate alınacak bir durum olmadıgı soyledı rahatladık bı hafta oldu bu duruma suan 36+2 yız
Mrvcakatt Yagizinannesi_ kesenin icinde mi demek istediniz ,bunu ben yasadim obur kontrolde gecmisti , progestanı hep kullandim dikkat ettim
merii10 Yagizinannesi_ plesenta içinde kucuk kan pıhtısı mi dedi öyleyse bnde aynı durumdayim gerçi birçok doktor gezdim 23. haftadayim biri kan pıhtısı gbi dedi birisi kist dedi birisi de boşluk gbi dedi
Yagizinannesi_ Edaaksoyy Ailemin yanına başka şehire geldim bebeği görmek için doktora gittim orda söylendi kendi doktorum bazen olabilir dedi acil birşey olsa hemen gel falan derdi herhalde
Edaaksoyy Yagizinannesi_ Benimde normal muayene de değilde detaylı ultrasonda öğrenmiştim heyette tam 15 doktor inceledi ve korkulacak bir şey olmadığını söyledi nerde oturuyorsunuz
Yagizinannesi_ Mrvcakatt Yok bebek eşinde kan birikintisi doktorum olabilir dedi ama detaylıda bakarız dedi kanama falan yok şükür
Yagizinannesi_ Edaaksoyy İstanbuldayım ben lakun dye geçiyormuş bunlar acilfe doktor çocukta genetik rahatsızlık olabilir sebebi belki odur dedi ama ikili tarama temiz çıktı