Ozge5541 ben o gün sabahtam hissediyordum sancıları ama aralıkları uzun olduğu için sorun olmuyordu o gün bayramın ikinci günüydü bayram falan gezdim hatta eve geldim sancılar sıklaştığı için 4dkda bir geliypdu sancı geldikçe çömelmeye squat tarzı hareket etmeye başladım daha sonra kedi hareketi yapıyodum yer siler gibi sonra duşa girdim belimden aşağı sıcak su tuttum orda da çömeldim sonra hastanede de pilates topunun üzerinde hareket ettim yürüyüş yaptım bacaklarımj karnıma falan çekerek o şekilde doğumum güzel geçti son anda hatta ebem çnerdi klozete otur ıkınmam geldiğnde kabız olmuş gibi ıkın dedi oda baya fayda etti yatapa geçtim bağırmadan 2. Ikınmada doğdu çok şükür ve hiç zorlanmadım elhamdülillah