Miss mineeeee bende Su an 31.haftadaim 25.haftadan beri kullanıyorum günde 3 defa bir zararı yo bebeğe merak etme hamile tansiyon hastası anneler için bu ilaç sadece Doğumdan sonra ihtiyacımız kalmıycak inşallah
mineeeee Aliiss Insallah hayirlisiyla doğar bebislerimiz .Rabbim emeklerimizi boşa çıkarmaz insallah🤗🤗
mineeeee Miss İnşallah gerek kalmaz doğumdan sonra.Yoktan çıkıyor şeker ve tansiyon.Onceden olsa insan gene tedbirini alır bilir yani.Sag salim kucaklarimiza alırız insallah bebislerimizi
Miss mineeeee amin canım ınşallah bir kaç hafta daha geçse bitse diyorum artık rabbim sağlıkla kavusmamizi nasip etsin🙏
mineeeee Miss Sabrin sonu selamettir .Rabbim kimsenin emeğini boşa çıkarmaz insallah.Goruyor Rabbim neler yasadigimizi