Nnoktaa Seguemka erken olabilir. Kimi gebelikte duyulabilir kimisinde biraz daha beklemek gerekebilir. Benim 7. Hafta içerisinde duyulmuştu. 🤗
Badgirl_ Cuma günü bende 6+3 olucam inşallah duyabiliriz ben daha hiç gitmedim doktora ilk kez gidicem
Seguemka Badgirl_ ben ikikere gttim sağlık ocağında kan verdim yuksek çıkınca gittim bide ağrım vardı gittim kesenin etrafında kanama alanı çıktı ipac kulanyrm bide cuma günü gidecm inşallah
Badgirl_ Seguemka ben bilerek gitmedim canm çünkü o ilk zamam stresli geçiyor beta yükseldimi kese varmı yok mu en azından cuma günü gidince herşeyi netligiyle öğrenirim dedim bide ben ilk değil belkide ondandir😁
fizikcianne Seguemka doktorum kalp atışı için 7+0 da çağırmıştı. Bilmiyorum belki daha erken gitsek daha erken duyabilirdik. Ama bence riske atmak istemedi 7. Haftada kesin duyulması gerekiyormuşya