Gebeliğimin 28/29 haftalarında gece kaşıntılarım başlamıştı. Sadece ellerim ve ayaklarım da oluyordu ne duş ne krem hiçbişey fayda etmiyordu gece uyutmamaya ve bende sinir strese sebep oldu delirtiyordu beni doktora gittim kolestaz dan şüphelendik aynı belirtileri taşıyordum çünkü ama sonuçlarım da normal çıkmıştı kaşıntım daha da artınca yediğim şeylerden şüphelendim veee sonunda buldumm BALA alerjim olduğunu anladım ve reçellerede
gebelik öncesi böyle bir şey yoktu sizin başınıza böyle bir şey geldi mi