Yasemincee26 ya şöyle oldu aslında ben iki doktor kontrolünde gidiyordum birinin ultrason cihazı çok iyi diye onunla beraber devam ettik. Çarşamba günü ultrason cihazı iyi olan doktora gittik bebekleri gördü ikisinide. İkisininde kalp atışını dinlettirdi cumartesi de diğer doktorun kontrolü vardı. Yani 3 koca gün geçiyor aradan. O da dedi ki bebeğin biri var diğeri daha oluşmamış. Oluşan bebeğin de kalp atışı duyulmuyor henüz dedi. Yani demem k ki cihazdan cihaza bile farkediyor. Ben de kiloluyum karnım dümdüz değil göbeğim var ama hep karından baktılar keseden kalp atışlarına kadar geçen sürede. Bazen biraz fazla bastırıyorlar netleşmek için