Edolokko sadece düşük önleyici iğne yaptı doktor bir de progestan verdi ama onu hiç kullanmadım hala durur dolapta açılmadı. Bı de kanaman neyden oldu senin doktor bişey demedi mi mesela bnm kistim varmış kese büyüyünce kist sıkışmış patlamış kanamam ondan olmuş . Hani keseden kanamam olmadı bnm