minikmucizeemaak Betuss7 20 li haftalarda gelmeye başlamıştı şimdi 33+0 ım daha çok geliyor her gün tişörtlerim kirleniyor
neanladinyurdagull Betuss7 Normal Normal hele bide göğüs ucu tıpanız yoksa çok normal ben çocukken yolmuşum uçları ilk gebeliğimdede akıyordu şuandada 36 yız 6-7 aylıkken falan akmaya başladı şimdi şakır şakır akıyor akerken sızlıyor anlıyorum
Eymenmoms neanladinyurdagull göğüs ucu tıpası ne oluyor 😳 Bnde hamilelik te pütürcüklü olunca yoluyorum
Busraa-aa Benim 20 li haftalarımda gelmişti şuan 33 haftalığım ama öyle tişört islatcak kadar Filan değil geldiğini de hissetmiyorum açıkçası bu sütüm olmicağı anlamına mı geliyor acaba?