Meryyy_ Merhabalar Gaziosmanpaşa Avrasya hastanesinde doğum yapmış olan var mı.? Suanlik 16 haftaliginiz ve Avrasya hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum ama çevremde burada doğum yapan yok acaba doğum yapmiş annelerimiz var mı ? :)
mervisk Meryyy_ merhaba, hangi doktora takiplisiniz? Bende suan oraya gidiyorum ama ilk gebeliğim doğum tecrübem yok :)
S2_ Meryyy_ bende oraya gidiyorum. Geçen sene arkadaşım orda doğum yaptı memnun kalmıştı, baya ilgililer dedi