myangelson Zumzugukodummuzzingillatirim yaaa bunu bilmiyordum bak. Bende Sakaryalıyım. dedem falan direk yerlisi e-devletten bakmıştım 😅 Sakarya diyince ayrı bir seviyorum bende 🙃🦭
Zumzugukodummuzzingillatirim myangelson bende öğrendiğimde gizli gurur yaşadım. Yalan değil 🤣 yoksa kimse bana Erzurumlu olupta soyadının Sakarya olması mantığını açıklayamaz
myangelson Zumzugukodummuzzingillatirim gerçekten böyle bir soyadinin hikayesi olması vaaovv dedirtiyor insana 🤩
Tatar59 Zumzugukodummuzzingillatirim börüyü ben de düşünmüştüm ama bizim köyde Börü lakaplı bir aile olunca garip gelir köylülerin kulağına isim olarak konması. Hiç kimse duymadı. Balamir dediiim onu da kimse beğenmedi 😅 Kaldık galiba yine Arapça isimlere.
Tatar59 Kültigin, Balamir, Kutalmış bence gayet koyulabilir isimler. Çevremdeki herkese aşırı garip geliyor ama. Eşimin ismi de Kutsal. Kutalmış çok güzel olurdu aslında. Üniversitede bir hocamın ismiydi.
Zumzugukodummuzzingillatirim Tatar59 ben Börüye ve Türk’e taktım. Yani Türk en başında düşündüğüm bir şeydi zaten ama işte yine bakalım dedim. Turkay (türkay değil Turkay) var birde. Of kız olaydı ismi hazırdı ya yorulmayacaktım dmdmdmdmf
Tatar59 Zumzugukodummuzzingillatirim isim olarak Türk konulabiliyor mu nüfus müdürlüğüne bı sormak lazım bence
momqq Ayy ayy eşimde Ertuğrul osman çok izliyor rüyasında Tuğrul görmüş heralde bizm ki de Tuğrul olur 😁 ilk başta çok ağır geldi alsa olmaz dedim ama kulağımızı alıştırdı resmen bebeğe ağır olurmu ki dedim ama sizin de isimleri görünce bsy olmaz yalnz değiliz dedm 😁🥰
Zumzugukodummuzzingillatirim momqq biz normal isim bulamama hastalığına tutulduk. Yani ben. Kızım Zeynep Umay olunca her önüne gelen de koyunca taktım oğluma yazık diye. Arada değişik bir şeyler öneriyor. Geçen yağız dedi ama ben hala Türk veya Börüdeyim.
orkide123p3t Zumzugukodummuzzingillatirim Börü yaygın isimlerden daha kötü. Yarın sövmesin çocugunuz 🙈😂
Zumzugukodummuzzingillatirim orkide123p3t Börü mü kötü? Yanlız Kurt demek 🐺 ayrıca bizim evde herkes küçük kızım bile çocuk şarkısı değil vatan marşı, Umay türküsü falan dinleyerek mutlu oluyor. Aç aç aç diye kumanda geliyor sürekli elime 🤣 alışır sönmez ama millet yetiştiremeyince sorun yaşama ihtimali var evet.
cokbilmismom Sonucu bende çok merak ettim baya olmuş başlık açılali 🙈 benim fikrimde Murat Türk gayet güzel bence etrafımda hiç Türk ismi yok. İki isim hiç sevmem ama sizin tercihiniz iki isim olacaksa Murat Türk gayet uyumlu olmuş 🥰
Zumzugukodummuzzingillatirim cokbilmismom kocam yağız önerdi, arada deniyor şansını dkdkdkd hala net değil ve işin aksi hafiften sancılanmalarım başladı dkdkdkdkdk doğum sırasında doktorlara anket yapacağım en kötü, sahte oylarla çoğaltacağım ama Türk benimde çok hoşuma gidiyor. Yada Börü…