Almi3434 bana doktorlar onermedi hamilelikte serumdan ziyade hicbir makyaj malzemelerini cok devamli kullanmayi. Hatta birisi simdi kadinlarin makyaj malzemelerinde ostrojen (buyuk ihtimalle icerigindeki her hansisa bir madde ostrojeni yukseltiyor orasi biraz mechul kaldi) falanmi cok fazlami ne oluyormus. Erkek bebek bekleyenler cok fazla makyaj yapmamaliymis yoksa irelide iste bebekde sorunlar oluyormus. Biraz arastirdim onaylayanlar cokmus ama zaten hic makyaj falan boyle serum kullanan birisi degildim diye fark etmedi acikcasi. Bilemiyorum acaba bununda dogruluk payi ne kadar. Sonucta doktor soyluyorsa bi yerde haklilik payi var gibi yani biz onlar kadar bilemeyizki.