Orta 3 ay en güvenilir dönemdir çekim, anestezi vs operasyon varsa bu 2.trimesterde gerçekleşir sizler tabiki dr ile görüşün ama antibiyotiksiz zaten iltihap inmez. Bende yaşıyorum diş ağrısı iltihap diş etlerimde resmen şekillendi öyle irin irin oldu ama kullanmadım antibiyotik kendi tercihen dışardan buz kompress, içerden normal ısıdaki suya tuz sureklı gargara yaptım tavsiye ederim 🙏🏻🥺