ebrarmom08 Kızlar 1 saat önce peceteye 1 2 damla kan geldi orta renkli pembeye yakın 9 haftalığız. Hemen hastanede bi tndgmz var onu arayip hastaneye cagrdi oda gittim ebe beni iceri aldi tekrar kan geldimi gelmedimi bakalm diye sildim peceteye bisi gelmedi. Doktoru araadi yarin kontrole cagirdi . Suanlik tehlikeli bisy teskil etmiyo diye evinize gidebilirsiniz dedi bizde geldik . Aksam uzeride zofer denilen bulanti ilacini kullanmistim onunla ilgisi olablrmi recetedede hamilelikte kullanilmasi tavsiye edilmedgi yazyor ama hem annem hamilelegnde kullanmis hemde ole olsa doktor bana niye yazsin ama acaba bendemi yan etki yapti yoksa bu haftalarda kan gelmesi normalmi ? Tecrubesisiz bilgisiziz ya belkide ondan bu kadar endiseleniyorum .
hunilimom ebrarmom08 bende 10 haftalikken yaşadım canım aynı peceteye gelmişti pembemsi bana yerleşme kanaması olduğunu normal olduğu soylemislerdi büyük ihtimal senin de öyledir
Merveakyl ebrarmom08 hamileliğimin ilk haftalarında kutu kutu içtim ondan olabileceğini düşünmüyorum bulantılarım çok kötü olmuştu bi tek bu hap iyi gelmişti bana
Ozlemzolan ebrarmom08 ben tam 5 ay kullandım zoferı zofer bulamayınca zofranı kullandım ıkısıde kanama yapmadı canım
ebrarmom08 hunilimom insallah oyledir canm hani hastanede kotu bisi olsalardi eve salmazlardi heral omdan kndimi biraz rahatlatmaya calsyrm
hunilimom ebrarmom08 sana bakmışlar en azından kanamam var dedim hangi hastaneye gidiyosan ona git dediler bana
Emelkanat İlk üç ay yerleşme kanaması olabilir demişti doktor cnm sen yine yarın git ama içini rahatlat
ebrarmom08 Emelkanat korkulcak bisi olmadgi icin saldilar eve sanirim canm tekrar kanama olsaydi gozlem altinda tutup salmiycaklardi cnku
Emelkanat Aynn cnm benım ilk kısımda olmuştu bir iki damla çok korkmuştum ama yerleşme kanamasıymış 🤭allah kucagına almak nasip etsin inşallah