Esmanurkarakoc123 Ayy kızlar bu günler geceler geçmiyor. İkinci hamileliğim 2 yaşında bi oğlum var. Onun uykusu çok güzel qmq ben uyuyamıyorum ağrıdan şancidan yatamıyorum 31 haftlk daha ne zmn dogck doğsun artk 5 dk rahat yatamıyorum ya 😪
Rapunzel-25 Esmanurkarakoc123 ya ben 8 haftaligim gaz sancisindan uyuyamıyorum böyle şeyler okuyunca diyorum hiç uyuyamiycam herhalde
Esmaa_Nur Esmanurkarakoc123 zaman durmuş sanki ilerlemiyor hiçç ilk gebeliğim diyemem ama ilk doğuma yaklaşımım 🥲 şükür ağrım sızım yok ama mide yanması hepsine bedel😐 36+2
Merve171214 Esmanurkarakoc123 aynı durumdayız 23 aylık bir oğlum var 33 haftalık hamileyim ve mide yanması yüzünden bu saatte kadar uyuyamadım 🤦♀️
Esmanurkarakoc123 Asya011 aynen bende öle döndüm durdum en son bi bakmisim burdym. Ben donemiomda kalktm artk oturdum 😒
Esmanurkarakoc123 Rapunzel-25 benm ilk hamileligim kusmaktn gecmiodu dogurana kdr hep kustum bulantilarm hiç bitmedi bunda da ağrılarım bitmiyor 😔 inşallah hamileliğin kolay geçer yoksa zmn geçmiyor bacım
Esmanurkarakoc123 Esmaa_Nur mide yanmasına kurban olam vallahi bak dönememek surekli çiş istegi yataktan kalmamak bacak kasilmasi anlatmiyim daha walla bak 😔 cocuk 2 kilo olmus ztn alsınlar diom okdr yani
Rapunzel-25 Esmanurkarakoc123 ya valla nasıl desem iilk bebeğimi kaybettim kalbi durdu ondan böyle diyorum sagliikla gelsin kucağıma alıyım ağrısına razıyım diye gaz sancısı bile ağlatıyor beni doktora dedim bebeğime zararı olmasın yeter çok hevesliyim hareketlerini hissetmek nasıl bişey falan 🥹♥️
Esmaa_Nur Esmanurkarakoc123 tatlı sancılar ama bunlar 6 yıldır evlat hasreti çekiyorum bazen benmde ağrılarım oluyor elbet ama o kadr mutlu oluyorum ki sonunda evlat kokusunu bende içime çekecem diye çok şükür Rabbime bana da bu duyguyu yaşattı 🤲🏻🥲😌