mucizeeemmm Kızlar ilk gebelikte geç doğurup ikinci gebelikte erken doğuran var mı 1. Kızım 42 de geldi ikinci gebeliğim 37 deyim Şuan ama gelen giden yok Buda mı 42 de gelir sizce
Faide2147 mucizeeemmm ben de kızımı 41+5 te doğurdum şuanki 19 haftalığız nasıl olacak bilmiyorum inşallah ablasından ne geç ne erken gelsin
gokcetugumm 38de ilk kızımı doğurdum bugün 33 oldum 32 haftalıkken kanala inmiş dedi erken olabilirmiş bol bol yatıyorum bakalım ne olcak
mucizeeemmm Faide2147 inşallah canım benim bende erken doğurmak istemiyorum ama 38/39 da gelse mutlu olurum 😂❤️ valla artık sabrım kalmadı gibi bebeğim beni çok yoruyor aşırı derecede hareketli maşallah