Masidegulsuna Kizlar 13 +4günlük gebelik var akıntiyla birlikte ufak bi lekelenmem oldu bir sakincasi varmidir ya ilk defa boyle bisey geldi basima bu saatte
MasaLeyla06 Masidegulsuna bi şey olmaz korkma kırmızı renge dönmedigi sürece sıkıntı yok benimde arada oluyor devam etmiyor ama
nurdan1091 Bende bugün 13+4 um 12 haftanın bitimiyle ağrılarında bitti. Bugünde ufak bir lekelenmem oldu açıkçası tedirginim bişey mi oluyor diye