Tug_34 16 haftalığım. Aşırı ağır grip oldum. Bugün başladı ve ilerliyor. Ne yapıcam nasıl geçircem. Bademciklerim şişti 😔
Rojda09 Tug_34 ben taze nane ve limonu kaynattım çok sıcak değilken içtim içmeden önce bi kaşık bal ve zencefil de koydum bana iyi geldi günde 2 çay fincanı içtim sabah akşam olmak üzere Ve geçmiş olsun Allah şifa versin
Bircicekanne Tug_34 8 saat arayla panadol kullandım ballı ılık süt güzel beslendim uyudum dinlendim iş yapmadım günün sonunda geçti çok şükür
irmnayk2 Bol bol su meyve. Biraz acilde parol serum yemeyle geçti benim. Sarımsaklı çorbalar içtim. Limonlu su içtim. Normal su içtim. 14. Haftam öyle geçti 15teyim şimdi toparladim sayılır. Rabbim şifa versin
gencbir_anne Ben de yaklaşık 4 gün çektim sabah akşam nane limonu iyice kaynattım içtim bana çok iyi geldi bol meyve sıcak çorba bu şekilde boğazım içinde doğal içerikli pastil emdim öksürüğümü azalttı
birhamilelikgunlugu Sarımsaklı tavuklu çorba ile geçirdim şükür 14-15 haftalarda sonra da düzeldi hafif bir öksürük kaldı kullanmadım ilaç şükür
caqlates benim normalde bağışıklığım düşük olduğu için bide hamilelikten kaynaklı zaten düşüyor doktorumunda tavsiyesiyle grip aşısı oldum