Berna9097 kadın doktor tercihiniz varsa üniversite hastanelerine gitmeyin. Orda asistanlar karışık oluyor ve doğumlar da dahil muayenelere onlar giriyolar. Diğer devlet hastanelerinde en azından asistanların çoğu kadın ve doğumu da ebeler gerçekleştiriyolar. Ebeler de kadın oluyor erkeğe ben rastlamadım. Devlet hastanesi öneremem ama dediğim gibi üniversite hastanelerine gitmeyin.