Slc çok zararlı bir içecek olduğu için ben sade nescafeyi süt ile yapıyorum. Genellikle de soğuk kahve yapıyorum. Aynı zamanda 3′ü1 arada çok şekerli, sade olunca en azından şekeri de kendim ayarlıyorum. Yine 3′ü1 arada olmuş oluyor ama sağlıklı oluyor.