Melis150822 Kızlar 25+6 dayım ve bu gece fazlasıyla ağrım sık lavoboya gitme isteği kasıklarda basınc ağrı sanki bebek aşağıda gibi hissediyorum. Bel bölgesinde de ağrılarım var sancım azalmiyo sizce erken doğum belirtisi olabilirmi. ?
bdenerigokce Melis150822 kötüyü düşünme, idrarda yanma varsa enfeksiyon olabilir. Kan da enfeksiyon olabilir. Bi acile git istersen
Sksjsux355-- Melis150822 çok korkutma kendini bu dönemlerde bebek büyüyor ve baskı oluyor ama dayanamayacak kadar agrın varsa hemen acile git
busraayksll Valla bence bebek büyüdüğü için oluyor bu haftalarda zorluklar başlıyor zaten, dönmüş vs de olabilir ama çok dayanamayacak gibi olursan git tabi doktora