Hanımlar bugun aşılama 11.gün çatlatma ignesi 13. Gündeyim ilk günden beri gögüs hassasiyeti agrım var bugunde şiddetli baş agrısı oldu normalde ben adet olacagım zamanda tutar bu baş ağrısı umudumu kırıyor bu durum açıkcası testi sizce sabah yapsam cıkar mı 14. Günü mü bekleyeyim