Eslemanne sezeryan olmuş biri olarak söylüyorum doktorum önermedi temin edebilirsen hastane için iki üç adet temin et gerisi elinde kalır. İlk sezeryan uyuşuklugu geçince ben temizlenip bir tane kullandım ağrın sancın olduğu için ilk gün kurtarıcı oluyor sizmasindan filan endişe etmiyirsun ikinci gün doktor muayneye gelince dependi çıkar pede geç dikişlerin hava alsın ve hatta pansuman yaparken bant bile takma batikonu sur gazlı bezi geçir üstüne çamaşırını çek dedi bu şekilde dikislerim kusursuz bı şekilde iyileşti kimisi günlerce bant altında kalıyor hava almiyir iyileşme süreci gecikiyor