Leylalyla Arçelik’in kurutma makinasını kullanıyorum memnunum da ama muhakkak daha iyi öneriler olacaktır marka model. Bebek kıyafetlerini ilk kez yıkarken ilk partiyi çeker korkusundan normal kurutmalığa asarak kuruttum. Toplarken uçuşan tozlar o kadar asabımı bozdu ki gözü karartıp sonrakini direkt kurutmaya attım mis gibi çıktılar 👌