tugbadurmaz34 o haftalar inan çok çabuk geçiyor 35 den sonra zaman duruyor ne yürüyebilirim ne oturabiliyorum 7/24 yatış modundayım stresi sıkıntısı ayrı zaten yok bugün hareket etmedi yok bel ağrım başladı acaba doğuruyormuyum çok stresli gerçekten kendimi kavuşacağım ana odaklıyorum 😂🤭