Elifcanblt Eslemanne bende 38+3, üm hareketlerinin maşallahı var karnımı delecek nerdeyse her zaman hareketliydi zaten yeri daraldı hareketleri azalır diyorlardi ama asla öyle olmadı. Çok agirlastim onun dışında hissettiğim hicbirsey yok 41 i de görürüm diye düşünüyorum 😐
aalparslanaselll Benimki de olduğundan çok hareketlenmeye başladı ve bel ağrım karın ağrım 2 gündür var vajinal ağrıyı hiç söylemiyorum bile 😩😒 sizde durumlar nasıl
Kvsr_cvlk aalparslanaselll bende de vardi ama dünden beri sadece karnim sertleşiyor başka birşey yok büyük ihtimal 40 lari göreceğim
aalparslanaselll Kvsr_cvlk haftamız aynı seninle galiba benimde öyle gözüküyor sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Aylin-1 38+3 benimde bana hareketleri eskiye göre daha azaldı gibi geliyor. Yürürken resmen acı çekiyorum kasıklarımda ve vajina da aşırı baskı ve ağrı var Uzanıyorum duşa giriyorum geçmiyor. Ama sancı gibi de değil anlayamıyorum
Dilankvk Aylin-1 aynısı bende de var. Doğuma yakın dönemde normal karşılanıyor bunlar. Özellikle geceleri ağrım daha da artıyor mesela. Hayırlısı il sağlıcakla gelsinlerde bu günlerde geçer
Aylin-1 Dilankvk Amin inşallah, ben dayanamadım gittim doktora bebek kanala yerleşip baskı yaptığı için oluyormuş, bu şekilde 2 gün de cekebilirsin 2 haftada çekebilirsin dedi doktor inşallah sağlıkla kucağımıza alırız
Dilankvk Aylin-1 benimki erken girdi kanala, ama tabi son haftalarda o baskınlığı daha çok hissediyoruz normal olarak. Neyse artık son günler :) dayanacağız
__mom1 38+4 benim de eskisi gibi değil yani zaten kafası tamamen kanala girmiş sadece ayaklarını hissediyorum gün içinde. Dediğiniz gibi geceleri artan ağrılar hareket zorluğu da var inşallah hemen gelirler 🙏