Bugün yumurta kontrolü için doktora gittim. Bat 12 Ekim doktor 12 mm yumurtan dedi ve 2-3 gün içersinde olgunlaşıp çatlar bir müdahaleue gerek yok bu günleri değerlendir dedi. 12 mm küçük değil mi? Yumurta 3 günde ne kadar büyür? Ay çok kafam karıştı. Yumurta çatlama kontrolü için çağırmadı bile. Başka doktora mı gitsem? Güvensem bir şey yapmasam mı? 5. Aya girecek korunmayı bıraktık ama hamile kalamadım. Zaman kaybetmekten korkuyorum.