Emine-Yldrm07 Kızlar fetal dna yaptırıp amerikaya yollayanlar var mı sonuçlarınız nasıldı lütfen fikir verir misiniz 💚
Betbet3434 Emine-Yldrm07 panorama da yaptırdım Amerikaya yollandı 1 hafta 10 güne sonuç geldi ve güzeldi
Seyma8080 Emine-Yldrm07 hafta olarak 10+1 de fransaya gönderdik. İlk oğlumda da göndermiştim %99 sonuç veriyor. Öyle mi böyle mi diye insan düşünmüyor.
dlb97 Ben yaptirdim fransaya yollandi gayet memnun kaldim aklinizda hicbir soru isareti kalmiyor hemde cinsiyetini ogreniyorsunuz imkani olan herkes yaptirmali bence
Emine-Yldrm07 dlb97 biz sorun gördüğümüzden yaptırdık cinsiyet belli ama inşallah kötü bi sonuç almayız 🌼
Barabar Bende 13. Haftamda yaptirmistim 8. Günde sonuç geldi darısı tüm bekleyenlere güzel haberler gelsin insallah
Aybenar @Emine-Yldrm07 12+2 de yaptırdım bende haftasonu ile beraber 10. Günde sonuçlar ulaştı şükür temiz çıktı cinsiyeti de öğrendik. İmkan varsa yaptırın derim
Betbet3434 Emine-Yldrm07 direkt vatsaptan attılar ama cinsiyet yazmıyordu Türkiyede ki yasalardan kaynaklı onu da doktorumu arayıp öğrendim