Merhabalar 19 ekimde sezaryen ile bebeğim dünyaya geldi çok şükür. Hastaneden ilk çıktığım gün daha iyiydim ama 5. Gün olmasına rağmen dikiş yerlerinde çok ağrı var hatta Sağ tarafta yanma gibi Bi acı var. Oturup kalkmak özellikle çok zorluyor. Yakın zamanda sezaryen olanlar kaç günde acınız geçti?