Baby07 cevizin arasındaki imce kabul var ya onu kaynamış suda hafif kaynatıp ılıtıp içebilirsin, pekmez kaynatıp az bir şey tereyağı koyup onu içebilirsin. Ama mutlaka doktora git öksürük için. Allah korusun doğumdan sonra dikişlerini bile patlatabilir. Ama korktma, sezeryana kadar elimden geleni yap. Ağzına gelen balgamı mutlaka tükür yutma. Boğazını sürekli nemli tut. Ben de daha dün geçirdim öksürüğü 10gün kafar sürdü maalesef. İnsan yıpranıyor gerçekten