Dilek1010 24+3 haftalığım üç gündür her yemekten sonra büyük tuvalete çıkıyorum bu normal mi acaba normalde kabız olurlar
minik-02 Dilek1010 bence çıktığına şükret ben zorlanıyorum günde yatmadan önce bir kahve içiyorum öyle cikabiliyorum bir sorun olacağını sanmıyorum metabolizma çalışıyor demekki baharat acı da etkiliyor aslında biraz