Nur5516 Sekine24 ilk bebeğim de bibs marka kullandım emzik sevmişti biberon phlps Her markayı almayan bebekte var Suan biberon olarak dr browns antikolik olandan aldım dahaca kullanmadım tbi
birhamilelikgunlugu Emzik daha almadım ama biberon aldım kuzu. Philips avent aldım 1+ olan 2 tane plastik cam ağır oluyor diye tercih etmedim
Sekine24 birhamilelikgunlugu cam daha sağlıklı diye cama yöneliyorum bende ilk bebeğim kullanışsızmı?
birhamilelikgunlugu Sekine24 yani ağır oluyor hep bir aylık kalmayacaklar büyüyecekler falan ben kaynatırım diye plastik tercih ettim 1 ay sonrası aldım zaten. Büyük konuşmayayım kaşıkla su veririm ilk ay ya da süt hani gerek duymadım ama daha 4 aylık hamıleyım ilk gebeliğim bende kullanmadım 🌺
Shahirash İlk bebeğimde emzik philips, biberon lansinoh kullandım ikincisinde de öyle kullanacağım tavsiye ederim.
Kbagci Philips avent kullandim hem emzik hem biberon baska emzige yöneligimde cocukta konusma geriligi oldu yine onu kullanirim ama mam markasinida öneriyorlar benim oglum onu almadi