Canans Merhaba arkadaşlar bugün doktor kontrolüm vardı. Doktorum ultrasonda keseyi görünce 4-5 haftalık dedi. Sonra sanırım kalp atışı var dedi ve kalp atışını duyduk. Bana kese küçük ama bebek gelişimi önde dedi o yüzden progesteron ilacı almamı söyledi. Düşük tehlikesi yok ama bebek ve kese gelişimi için akşam kullan dedi. Sizce normal mi herhangi bir düşük riski yoksa neden verdi. Biraz huzursuz oldum. Yardımlarınızı rica ederim.
Hulyalp Canans canim illa dusuk tehlikesi icin vermiyolar o ilaci bebek daha iyi tutunsun diye hormon sadece sana ve bebege zarari yok icini ferah tut. Ben tup bebek tedavisinin basindan beri kullaniyorum. 3. Aya kadar devam galiba
Canans Hulyalp yaaa ben hiç bilmiyorum sadece düşük tehlikesi olanlar kullanıyor sandım . Baya tedirgin oldum
Hulyalp Canans korkucak bisey degil kullan. Bebegin hayatini kurtaran bir ilac. Rahim duvarlarini istenilen kalinlikta tutuyor bebek daha iyi tutunuyor ve buyuyor. Saatini de aksatma duzenli kullan. Ben gunde 3 kere 8 saat arayla kullaniyorum.
Canans Hulyalp Sadece akşamları kullan dedi bu akşam başlayacağım. Sana da hayırlı olsun sağlıkla al kucağına inşallah ☺️💗
demetemre51 aynen benimde 4 haftalık bnde kullanıyorum keseyi yarin gorucegiz insallah fitil olarakmi kullaniyorsun yoksa ağızdanmi