Ruukiiyee00 Merhabalar magnezyum kullanmaz isek bebeğe bir şey olur mu sizce Aşırı derecede aylardr kramp ağrıları çekiyorum ama ona rağmen içemiyorum sadece kendimiz için bu ağrılar için mi içiyoruz yoksa bebek içinde mi faydasi falan var Birde icebilmek için tavsiyesi olan? Benimki tablet olan birde toz olanı var ikisinide içemiyorum ikiside suda eritilenden. İlk aylar kasık ağrısı için kapsül olandan içiyorudum şuan o 450 TL olmuş fiyatı iyice artmış diye almadım ama keşke alsaydım şimdide 36 haftaligim alsam yarkm kalıcak şişe diye kararsizim alsam mı diye Sizce?
Ankara-58 Ruukiiyee00 bende aynı dersteyim cnm cuma kontrol gidecekmiş ilac yatamıyorum eğer suda eriyen bir ilaç okursa magnezyum isteyecem ayaklarım hep krap
Bahar1644 Ruukiiyee00 magnezyum önemli benim onun sayesinde 37 haftalık hamileyim bit yerim ağrımıyor . Doktorum bana Magosit yazmıştı bende gidip ilacı sağlık ocağına yazdırdım ve 24 liraya aldım 😀
berrakmutlu Ruukiiyee00 kullanın derim kramplar için çok önemli aynı zamanda kalp damar sağlığı için iyi ve birçok komplikasyonun önüne geçiyor doktorunuza danışın tabii
Sbry98 Ruukiiyee00 magosit kullanmıştım ağrılarım kramplarım olmamıştı hiç bittikçe gidip aile hekiminden ve doktorunuz da her gidişte reçeteleyebilir
Bimiyendis Magnezyum bebek için değil sizin için, ağrılarınız varsa hap şeklinde olan ve devletin ödedikleri var mutlaka kuallanın derim, beni baya rahatlatıyor
Bimiyendis Ankara-58 benim kullandığım ilaç magosit ama fiyatını hiç bilmiyorum genelde birkaç ilaç birlikte aldığımız için. Ücreti var mı varsa ne kadar bilgim yok
Mia0121 Ben magvital ve magnorm kullandım fiyatları uygun devlet hastanesi yazmıştı tam hatırlamıyorum ama 150 falandır en fazla
gncglozclk Ruukiiyee00 7. Haftadan beri kullanıyorum 27+4 deyım 1 gun bıle içmedim olmadı huzursuz bacak sendromum var ıcmezsem hem krap gırıyor hemde kasılıyor cok ıyı bı ılac hatta doktor dogumdan sonra da içebilirsin faydalı dedı benim kullandım magnorm 💕 hem kasılmaları erken dogumu onlemıs oluyormus da tabı oyle yazıyor orasını da Rabbım bılır ama ıyı gelıyor
Hnd3535 Ruukiiyee00 szinde haftanız ilerlemiş doğumu zorlaştırıyor normal doğum kasılmalarını hissettirmediği için kesiliyor diye biliyorum 37.haftada gbi fln. Siz doktorunuza sormadan bişey kullanmayın bence. İlla kullan derse devletin ödediği az katkı pahı ile alınan magnorm 365 yada magosit hap olanını yazdırabilirsiniz. En rahat içilen bu ikisi.
Esmaclk Banada suda eritilenden yazmış ama bitane içtim daha icemeedim midem çok bulanıyor içince keşke kapsül şeklinde olsaydı daha rahat yutardim en azindan
12345ipek Ruukiiyee00 benim vajinamda ağrı vardı NEVDAY magnezyum yazdı bi kutuyu bitirdim içinde 60 adet var daha iki ayım var bir paket daha alıcam çok faydası var 500 tl şuan sigorta ödemiyor 😏kapsül hap gibi
tugbakguns Ruukiiyee00 magnezyum şart ya benim ağrılarıma çok iyi geliyor zorlansan da içmeye çalış canım