Pozitifkisi Merhabalar. İlk bebeğimi kaybettim ve o zaöanlar toksoplazma pozitifdi. Doktorumuz ve genetik doktoru toksodan dolayı olmadığını söylemişti. Şimdi ikinci gebeliğim ve üzerinden 2 yıl geçmesine rağmen bugun kan testinde yine toksplazma igg ve igm değerleri pozitif. Yaşayan oldu mu aceba ?
mavideniz6 Pozitifkisi bende dr pozitif bildiğim kadarıyla pozitif olması bağışıklığımız olmadığı anlamına geliyor sebzeleri iyi yıkamalıyız kedilerden uzan durmalıyız toprak vs temas etmemeliyiz bu gibi şeylere dikkat ediyorum ben
EsraTayfun Pozitifkisi tamam benimkide ikiside pozitif yani hamilelik sürecinde bu enfeksiyonu bulmuşum. Aldır dedi doktor aldirmiycam dedim 9 ay boyunca doramisin diye bi antibiyotik kullancaksin dedi %85 etkili dedi yani enfeksiyon bebeğe gecmiycek ve bebekte engel durumu olmayacak. Cok şükür işe yaradi günde 3 kere antibiyotik aliyorum bebeklerim cok saglikli 28. Haftamdayim
Nrylyl Pozitifkisi valla canım benim erken doğum olanda öğrendik toksoyu üstünden 4 sene geçti 2. Bebeğime hamileydim yine test yaptrdik yine pozitifti doktorun dediğine gire bazıları 1 senede vücuttan atıyor bazıları bi ömür pozitif ama 1 kere gecirdinmi onemsemiyorlar bidaha 3. Bebeğime hamileyim hala pozitif sıkıntı yok şükür
-Elif123- Pozitifkisi ıgm pozitif olduğu sürece bir sorun olmuyor diye biliyorum. Bu hastalığı geçirdiğiniz için vücudunuz bağışıklık kazanıyormuş.
Pozitifkisi Nrylyl tam olarak aradığım yanıt buydu çok teşekkür ederim. Daha çok basımdayım 4 haftalık ama sürekli düşünüyorum ya buda öyle olursa diye
Aydemi Pozitifkisi Pozitifkisi pozitif olunca dayanıklı bakteriye karşı dayanıklı olduğunuz anlamına geliyor. Yani bir risk taşımıyorsunuz. Benim negatif ve kedim var. Ama asla kumunu değiştirmem. Sadece hayvandan geçen bir bakteri değil. Topraktan çiğ etten patatesn üstündeki kumdan bile geçebilir. Çok iyi ellerin yıkanması cart curt lazım
Mercimeek Pozitifkisi kuzum bu bakteri vücuda hayatınsa bir kere giriyormuş ve bir daha hiç çıkmazmış bebekken girse bile aynı durum önemli olan gebelik öncesi girmesi gebeyken girerse zararlı benimde pozitif adivite diye bir testti yanlış olmasın onda çıktı çok eskiden almışım şuan bir tedavi vs uygulanmıyor
ekc Aydemi Selam benimde kedim var bende negatifim arada mecbur kalınca kaka kontrolü yapıyorum eşimden gizli oğlum hafif ishaldi. Eşim elleme dedi bende kakayı mıncıkladım agzıma sürmedim heralde aşkım demiştim🤭🤭 vet gidince kedinize toksoplazma testi yaptırın az kan alıp bakıyorlar ben yaptırdım negatif çıktı kedim bu konuda temiz. İçimiz rahat sadece tedbir alıyoruz sizinde aklınızda olsun❤️🌺
Eurydice Doktorum bu parazitin özellikle çiğ köftede olduğunu söylemişti. Gebelikte kesinlikle çiğ köfte tüketmemek gerekiyor Kırmızı et iyi pişmiş tüketmeli, kedi dışkısından uzak durmalı ve de sebze meyveleri iyi yıkamak mümkünse kabuksuz tüketmek lazım
Gulgulmak 2019 da bende gecirdim bu enfeksiyonu antibiyotik kullandim doguma kadar amniyosentez yaptırdım bebege gecmemis suan 3. Bebegime hamileyim tokso gene pozitif cikti gittigim doktor ilac vermedi 2 haftada bir kan verip aviditeye baktilar yukselirse sikinti yok dediler ama benim yukselme olmadi. 4. Ayima girerken antibiyotik basladilar. Baska bir hastaneye gittim ordada kan verdim sonuc bekliyorum ama bu ay sonu amniyosentez yaptircam gene bebege gecsede sikinti olmaz dedi doktor cunku anne karnindada tedavisi oluyormus. Tabiki insallah kimsenin bebegine gecmez de gecersede uzulmeyelim.
iremcansin Selam benimde pozitifti şu an 9. Ayımdayım doktorum çiğ gıdalar örneğin sosis sucuk salam pastırma az pişmiş yumurta sushi tarzında yiyecekler yemediğim ve kedilerden uzak durduğum sürece bir sıkıntı olmayacağını söyledi bin şükür geldik 9.aya bir sıkıntı cıkmadı içini ferah tut önlemlerini al yeter 🥰
Iremkoko Mayonezdwn bile bulaşır sadece kedi değil malesef çiğ gıda tam pişmemiş yiyeceklerden bulaşır
ekc Iremkoko Ah ah kedinin adı çıkmış 9a inmez 8e 😔 dediğiniz gibi yediklerimizden bulaşıyor asıl.🌸 Kimse oturup kedi kakasına elleyip oynayıp ağzına sürmüyor, ya da evindeki kedinin kakasını eliyle alıp temizlemiyor sonuçta..
Cerenbelis1 mavideniz6 aa şaşırdım çünkü evinde besleyen çok çok fazla insan var benimde evimde köpek var sadece tuvaletinden uzak dur dedi
Htc_snn Pozitifkisi pozitif olması daha önce geçirdiğin için bende ilk gebeliğimde yaşadım ama bebeğe geçmemişti antibiyotik kullanmıştım amniyosentez temiz çıkmıştı ama benim değer pozitifdi çünkü gebelik öncesi geçirmiştim
Minikperi Pozitifkisi pozitif olması daha önceden geçirdiğiniz anlamına geliyo. Doktora sorun aktif bir şekilde geçirmiyorsunuz bence. Yani öyleyse sıkıntı yok.