Çatlatma iğnesi sonrası 23.gunum ve idrar testim ve koyu kırmızı şekilde çift çizgi. 12. Günden itibaren koyulasarak pozitif görüyorum adetim bir hafta gecikti ama hep düzensiz olduğu için ona baglayamiyorum. Deneyimli anneler kan testi yapmaya korkuyorum ya yoksa diye. Çatlatma iğnesi in etkisi olabilirmi hala?