Sabah uyandım sancı yok bişey yok bir anda suyum geldi ve öyle hastaneye gittik. Canımdan can gitti ama 10 saatte 1 cm açıklıktan ıkına ıkına doğurdum kızlar. Dünya güzeli kızım oldu. Bi maşallahınızı alırım. Bu arada 3800 demişlerdi. 3 kilo doğdu. 4 cm açıklık olunca epidural yaptılar ama hiç bir etkisi olmadı bence güya o azaltılmış haliymiş sancının ama bi ben bi Allah bilir çok fena geçti ama son ıkınmada bebek çıkınca gözüm açıldı yani. Darısı bekleyenlerin başına. Allah yardımcınız olsun. 💕