Melekler12 Ruukiiyee00 36 haftadan sonrasi normal doğum sayılıyor canm 38 haftada yemeye başladım ben
KuzeyinAnnesi10 Ruukiiyee00 28 deyim ve başından beri günde 2 3 tane yiyorum 🤷🏽♂️ doğum için fazla yenmesi lazım 10 15 tane falan 36 37 den sonra canım
Ruukiiyee00 Melekler12 hadi yaa normal doğumun 36 haftadan sonra oldgu.blmyordum öyle erken doğum olmuyor mu yani Hamilelik işte hep ya erken gelirse diye korkuyorum hala büyümüş olmamza rağmen
Melekler12 Ruukiiyee00 doktorum söylemişti bana korkma içini ferah tut sağlıkla kucağına al bitanem ❤️ kaç haftaliksin