Hamileliği öğrenmeden önce neredeyse günde 1 paket sigara içiyordum ve gerçekten sigara tiryakisi bir insandım. Öğrendim, slim sigaraya geçiş yaptım. Günde 5-6 taneye falan düşürdüm. Doktorum iç/içme gibi bir yönlendirme yapmadı benim açıkcası hiçbir doktorda sigara için demez zaten genelde içmemek gerektiği yönünde konuşur yinede siz içmeye devam ediyorsanızda doktorunda yapacak bir şeyi yok:) Her kontrolde ne kadar içtiğimi soruyordu sadece. Sonra ben günde 1-2 taneye düşürdüm. Ardından bir gün kendime dedim ki bırakman lazım. Bebeğin için zararlı bunu biliyorsun. Ve bir gecede bıraktım. Zorlandığım anlarda sakız çiğnedim genelde. 11. haftamda bıraktım. Sonrasında kanamam oldu hastanede falan yattığım bir süreç oldu çok stresli bir dönemden geçtim ama inanın hiç aklıma bile gelmedi.Hatta dedim ki iyi ki bırakmışım. Şimdi eşim içtiğinde kokusundan tiksinip yanıma bile yaklaştırmıyorum :)