bdenerigokce yoo yurtdışındq 6 7 yapanlar var ben burda 6. Yapan kadınıda gördüm giç sıkıntı yok dedi o yönden hiç korkum sıkıntım yok hayalım 4 çocuktu bakalım devirden bu memleketin hayatın gidişinden dolayı 3 so olsun diyoruz da bakalım ne olur bilmem ama öyle bir korkum yok etrafımda sezeryanla 4 yapan çok küşü var hiç sorun olmadı dedilet