Aigun bence çıkar adetin 1 gün geçmiş çünkü benim ikinci oğlumda adete 2 gün kala yerleşme kanaması olmuştu 3 gün sürmüştü hemen test yapmıştım pozitif çıkmıştı benimde bu ay adet tarihim yarın ama adet olmazsam 25 Ekim’de test yapmayı düşünüyorum ikinci oğlumu da 25 Ekim’de ogrenmistim su an çok göğüs hassasiyeti var arada sırtım karnım ağrıyor ağzımın tadı çok değişik akıntım var bakalım yarın adet olmazsam 25 Ekim’de test yapacağım hayırlısı olsun inşallah 🥰🤲