muhtesemgunes Merhabalarrr🌸 İki gündür bebeğim de hareket çok az tekme yok gibi hatta . Hareket ediyor az da olsa ama tekme uok . Tecrübesi olan var mı ?
Saliha2020 muhtesemgunes bende baya üzüldüm ağladım öyle oldu ne yapsak acaba bizimki baya azalma var 34+2 deyız
Aryemuss muhtesemgunes alanı daraldığı için hareketlerde azalma oluyormuş ama çok endiseliyseniz doktora görünün bence