aysegullozdm ben de detaylı ultrasondan çıktığımdan beri, düşük korkusu bitti, şimdi de erken doğum korkusu başladı. Ölü doğum vs aklıma bile getirmiyorum. Korkuyorum kısacası. Başka bisey olsa hiç takmazdım. Söz konusu çocuğun olunca böyle oluyor demekki