Bekledigimmucizemm 1,5 senedir folikasit kullanıyorum çünkü 1,5 senedir gebelik istyoem hatta folikasit yüksek mi çıkar biraz ara versem mi fln diye düşünüyorum bazen coraspirini de bu sonuç çktğndan beri adet günlerm harç içiyorum hcg poztf gelnce de iğne başlıcaz demişti doktor ama bu sefer başka doktora gttm kendisi prof önce gerk yok dedi sonra da hematoloğa sormak lazm ddi