Kızlar ben 34+4 üm yaklaşık 4,5 gündür akşamları ve geceleri vajinamda ve karnımın alt kısmında ağrı var resmen yürütmüyor çok kötü oluyor. Akşamları daha yoğun oluyor ama sancı gibi değil 4 gün önce nst de iyiydi sadece doktor su iç dedi. Cuma günü doktora gidicem randevum var daha erken gitmelimiyim sizce. Dediğim gibi sadece akşamları ve gece tuvalet için kalktığımda kalkarken yürürken iğrenç bir acı var onun dışında kasılma gibi değil me yapıcam bilmiyorum.