Zafse Arkadaşlar selam bebiş için ilk 3 ay şöyle bı vitamin kullanmaya başladım sizce içeriği yeterli mi https://hizliresim.com/p0fqwd4 9M DHA DUO ismi
Edaa3595 Zafse doktor tavsiyesiyle mi başladınız Ben 12 haftalık gebeyim yeni başlattı doktorum vitamine ilk 3 ay folik asit kullanılıyor diye biliyorum
Mervekipk Zafse 3 aya kadar folik asit kullandım ve 3. Tremister e girene kadar hiç vitamin felan verilmedi bence Dr a danışın
anonimanne2345 Edaa3595 hangi vitamini başlattı ben 14. Haftadayim bana folik asisten sonra d vitamini verdi sadece
Edaa3595 anonimanne2345 decavit verdi bi içinde vitamini minareli vs var dedi canım birde d vitamini damlam var
Cnuryasar Ben 5+3 ken gittim ilk kontrole doktorun diofol verdi 60 lı şuan bitmesine 15 gün kaldı doktorum dedi 2 hafta sonra değiştiricem dedi ilacımı bana gayet yeterli oldu şuan 11+5 teyin inşallah muhtemelen demir ilacı vesaire verilecek